Het is goed om een stijl vast te leggen. Door de juiste kleur, letter en logo te gebruiken kunnen we een sterk merk bouwen.

Work

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur aliquam mi.

Contact

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur aliquam mi.

Het basislettertype van New Generation is Cabin.  Montserrat wordt gebruikt voor de koppen en knoppen. Voor standaard teksten gebruiken we Cabin. Een extra opvallende is het zelfde font als ons logo, dat is Larish Neue.

We are the New Generation

H1 Titels

En wij geloven

H2 Kop 2

Dat niks onmogelijk is

H3 Kop 3
Nothing is Impossible
H6 Kop 6

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast of the Semantics, a large language ocean.

P Broodtekst

Kleur speelt een belangrijke rol in een sterke merk identiteit. We hebben een hoofd kleur gekozen: New Gen Geel. Geel staat voor energie, creativiteit, vernieuwing en wijsheid. Het  kan een warm, vrolijk en gelukkig gevoel geven.

NG Geel

#417e94

Extra oranje

#c62a41

Bijna zwart

#c62a41

Gradient

#c62a41

Het gevoel van de fotografie is:

  • Losjes
  • Gezellig
  • Jong
  • Fris
  • Cool/urban
  • Inclusief

Wat het niet moet uitstralen:

  • Stock fotografie
    Geforceerd
    Te amerikaans/duidelijk buitenlands
  • Té perfect (modellen etc.)