Het is goed om een stijl vast te leggen. Door de juiste kleur, letter en logo te gebruiken kunnen we een sterk merk bouwen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur aliquam mi.
Contact
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur aliquam mi.
Het basislettertype van New Generation is Cabin. Montserrat wordt gebruikt voor de koppen en knoppen. Voor standaard teksten gebruiken we Cabin. Een extra opvallende is het zelfde font als ons logo, dat is Larish Neue.
We are the New Generation
H1 Titels
En wij geloven
H2 Kop 2
Dat niks onmogelijk is
H3 Kop 3
Nothing is Impossible
H6 Kop 6
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast of the Semantics, a large language ocean.
P Broodtekst
Kleur speelt een belangrijke rol in een sterke merk identiteit. We hebben een hoofd kleur gekozen: New Gen Geel. Geel staat voor energie, creativiteit, vernieuwing en wijsheid. Het kan een warm, vrolijk en gelukkig gevoel geven.
NG Geel
#417e94
Extra oranje
#c62a41
Bijna zwart
#c62a41
Gradient
#c62a41
Het logo is vrij simpel, dit is bewust. Daarom zijn er extra beeldelementen die primair gebruikt worden in plaats van het logo. Deze beeld elementen staan niet vast, die kunnen om de zoveel tijd veranderd worden.
Dit wordt ook gebruikt in stickers etc.
Het gevoel van de fotografie is:
- Losjes
- Gezellig
- Jong
- Fris
- Cool/urban
- Inclusief
Wat het niet moet uitstralen:
- Stock fotografie
Geforceerd
Te amerikaans/duidelijk buitenlands - Té perfect (modellen etc.)